Klacht: Niet voor reden vatbaar

op 21 januari 2020 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg van lavg een sommering te betalen, een bedrag in totaal van 389 euro waarvan 222 euro afhandelings kosten , 81 euro exploot kosten op een bedrag van 70 euro, dat UPCZIGGO nog had openstaan, in een periode dat ik niet woonachtig was in Nederland. Ik heb pas afgelopen zaterdag, het dossier onder ogen gezien waar er staat dat het besluit in 2012 genomen is in mijn afwezigheid (omdat ik niet in NL woonde). Ik heb contact opgenomen op 11 januari..geen reactie. wederom op 15 januari, geen reactie maar wel waarbij ik op zaterdag 18 januari een pakketje krijg met wat ikl allemaal moet betalen en dat er beslag gelegd zal worden als ik niet binnen 5 dagen reageer.

Het is echt vreselijk dat ik niet eens een normaal gesprek met ze kan voeren en meteen een label opgespeld krijgt van ‘wanbetaler’. Het is werkelijk beestachtig wat ze zich door de wet mogen doen.

Ik zal tevreden zijn als in elk gval de 222 euro proceskosten, de 82 euro exploot kosten zouden verdwijnen.
Ik kan niets meer terughalen en niet bewijzen of UPCKPN gelijk zou hebben. Dit is afgesloten in 2012. Ik woonde sinds juli 2011 in het buitenland.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 22 januari 2020 om 10:22 geantwoord

Geachte heer Zeegelaar,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: www.lavg.nl - organisatie - klachtafhandeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door joel-17101