Klacht: Niet reageren op brieven, en niet akkoord gaan met paar dagen later betalen

op 09 december 2019 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Ik zag vandaag in mijn ongewenste mail een aanmaning van LAVG, binnen 3 dagen betalen anders vervalt regeling.

Ik heb in oktober een brief aan ze gestuurd, met het verzoek mijn termijnbetaling tot na de feestdagen te verlagen, hier op wordt gewoonweg niet gereageerd. Tijdens een chat vandaag met Amanda van LAVG leg ik alles uit, ook vertel ik dat er veel omstandigheden zijn geweest zoals het behandelen en inslapen van een zieke hond, echter hebben ze bij LAVG geen oor ervoor, en zelfs als ik zeg dat ik einde van deze week wel wil betalen, omdat ik het geld dan kan lenen van mijn opa, gaan ze nog niet akkoord.

Ze zeggen dat ze geen brief van me hebben gehad tenminste niet de brief waar ik het over heb.

Dus ze brengen mensen nog meer in de problemen dan dat ze al zijn?

Dat ze gewoon akkoord gaan met een iets later betaling, heb immers ook gevaagd of het bedrag tot na de feestdagen verlaagd kan worden. Dat ze zorgen dat hun mailtjes correct terecht komen en niet in de ongewenste mappen, of dat ze daar op zijn minst voor waarschuwen,

Ik wil dus wel betalen, vraag alleen of het iets later mag.

Ik ben tevreden als jullie wat meer behulpzaam zijn naar de mensen toe en ze niet nog meer in de problemen brengen dan dat ze al zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 09 december 2019 om 09:29 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: www.lavg.nl - organisatie - klachtafhandeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Heeft op 09 december 2019 om 09:56 geantwoord

Er is nog geen oplossing, hoe kunnen ze dan neerzetten dat het wel zo is?

Reactie van de melder van de klacht Sans1995

2 maanden geleden - Ls,Jullie reageren nu wel? Ik voel me onbegrepen en onder druk gezet, ipv mee te denken, wordt ik met mijn rug tegen de muur gezet. Ik heb de klacht nu opnieuw op jullie site doorgegeven, dus hopelijk wordt er nu echt wat mee gedaan, en ook echt aar een oplossing gekeken, en niet alleen maar via jullie oogpunt gekeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Sans1995