Klacht: Niet door de dossier behandelaar geholpen worden en afgewimpeld worden door telefoniste

op 10 december 2019 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Nav een openstaande schuld , ziggo ??? Is er een dossier .
Gebeld met lavg mbt vragen hierover .
Contact persoon volgens dossier mevr kramer .
Krijg telefoniste aan de lijn en vraag naar bovenstaande persoon .
Nee, zij kon mij wel helpen .
Ik vraag nogmaals naar bovenstaande persoon .
Kort samen gevat nee nee nee nee zij kon mij helpen ik moest het maar met haar doen .
Kortom ik werd pissig en liet dit blijken ( hier gokken ze op volgens mij)
Haar reactie , dan praat ik niet verder met u , en de verbinding werd verbroken .

Gaarne hier u reactie op .
Wat voir klacht kan ik indienen bij de organisatie , waar dan ook ECHT iets mee gedaan zou worden .
Bij voorbaat dank .
M.vr.gr.
F.nieuwenkamp

Bij netjes te woord staan .
Antwoorden op mijn vragen .
En het belangrijkste , als er gevraagd word , kunt u mij een kopie contract ziggo met mijn handtekening erop tonen,opsturen , dat dat bevestigd word of men moeite neemt dit te regelen .

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 11 december 2019 om 11:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: www.lavg.nl - organisatie - klachtafhandeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Milo2011