Klacht: Naam veranderen

op 19 juni 2019 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lavg blijft mijn aanmaningen sturen van ex partner
Lavg zet steeds mijn naam in de aanhef terwijl de aanmaningen van mijn ex partner zijn
Eerst van Ziggo nu weer van achmea
Bij telefonisch contact blijven hun verwijzen naar cliënt
Hun kunnen duidelijk inzien in ’t dossier dat mijn ex zijn bankrekening en email adres niet correspondeert met mijn gegevens
Ex partner is verhuisd en deze info is zo door lavg op te vragen

Gewenste Oplossing:

Als lavg stopt met mijn aan te schrijven over schulden van ex partner

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 10 september 2019 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

U hebt enige tijd geleden via de website Klacht.nl een klacht over ons geplaatst. Helaas heeft Klacht.nl geen melding van uw klacht aan ons gedaan.
Daardoor was het niet mogelijk om tijdig op uw klacht te reageren. Aangezien uw klacht inmiddels meer dan zes weken oud is, gaan wij er van uit dat deze niet meer actueel is.
Indien u nader contact met ons wenst, dan verzoeken wij u om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Wij kunnen er namelijk niet van uitgaan dat Klacht.nl uw reactie (tijdig) aan ons doorstuurt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
LAVG Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Westcoastkennel