Klacht: LAVG Loonbeslag

op 11 januari 2019 over LAVG in de categorie Incassobureaus

In 2008 ben ik aan huis bedreigt door een vrouwelijke medewerkster ( deurwaarder) van LAVG ik zou ten onrechte PGB hebben ontvangen
Dit was Niet waar ! ze is weg gegaan en een jaar later kwam ze terug weer schreeuwen en dreigen aan de deur en toen is er zonder tussen komst van een rechtbank loon beslag gedaan bij het UWV
ik zit al jaren in de wao en ben invalide.
van 5 maart 2005 tot en met 1 maart 2008 heb ik in duitsland gewoond
ik kon en mocht mijn pgb houden en die heb ik ook gekregen tot 2006
toen is het gestopt
volgens LAVG hebben zij het recht om maandelijks bijna 400 euro in te houden van mijn wao plus de vakantie geld
dit gebeurd al van 2010
alle contacten word niet op gereageerd door LAVG en ik heb nooit een bedrag gezien wat ik zou moeten terug betalen volgens hun laat staan dat ik een betaling over zicht krijg NOG NOOIT GEHAD al 9 jaar lang niet
8 jan ben ik 66 jaar geworden en in mei krijg ik mijn AOW en tot mijn verbazing kreeg ik vorige week een brief van de Belasting dienst dat de LAVG beslag laat leggen op de zorg toeslag van 2019
dit is ongelovelijk wat hier gebeurd ik moet rond komen door de loon beslag van 808, 40 € per maand
Ik smeek het u help mij ik ben ten einde raad echt ik weet niet hoe dit nog verder moet ik wordt gewoon op gelicht door deze mensen

als de waarheid aan het licht komt dat men liegt en bedriegt en steelt van onschuldige mensen
en dat ik mijn veeel te veel betaalde geld terug krijg

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beekbergen 2019