Klacht: Inzake Ziggo

op 22 januari 2020 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Ik heb gebeld voor de beslag legging op me voertuig
Maar omdat deze mama maar niet al te veel heb per maand
En nog andere betalingen moest doen en die op dat moment eerst voor ging en heb vandaag gebeld naar de lavg om de regeling verder te regelen alles had uitgelegd
En dat de schulden bij hun dan in totaal 3 dossiers ging en wou dan voor alle 3 een bedrag overmaken van €75 .
Per maand en maar moest dan maar de eerst €300. (Wat deze mama niet op bank heb zitten) Overmaken dan kunnen ze dan de deurwaarder tegen houden waar dit echt niet op slaat voor. Deze mama is op dit moment echt boos…. hun hebben van mij idee geen mensen gevoel en ik heb voor hun geen worden voor…

Dat de maand bedrag voor 75per maand voor alle 3 dossiers akkoord komen

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 22 januari 2020 om 13:29 geantwoord

Geachte mevrouw Slingerland,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: www.lavg.nl - organisatie - klachtafhandeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Liesbeth1978