Klacht: Beslagvrijevoet berekening niet correct opgemaakt en dus onterecht incasseren

op 18 juni 2019 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Lavg legt al heel lang beslag op mijn zorgtoeslag ik ben er al lang mee aan t vechten ze hebben een beslagvrijevoet berekening gemaakt maar die klopt niet vullen niet je juiste bedragen in ik heb eerst zelf hun beslagvrijevoet berekening voorme gelegd en gewoon boven begonnen zo na onder dus je moet dat na waarheid en correct invullen zo moeilijk ia t niet want ik heb al benodigde stukken bij de hand dus gewoon netjes de juiste bedragen op de juiste plaats invullen na LAVG gemaild nee ik kon geen beslagvrijevoet berekening berekenen NOU REKENEN IS ME HOBBY zeg tegen hun wat is er moeilijk aan om de juiste bedragen in te vullen op de juiste plaats
ZEG JULLIE VULLEN T ZO IN met de NIET juiste bedragen zodat jullie berekening zo uitkomt dat beslag van toepassing is en jullie dus juist handelen
Nu heeft mijn advocaat een beslagvrijevoet berekening gemaakt die dus na waarheid en correct is opgemaakt beslagvrijevoet komt uit op inclusief vakantie geld op 1074.82 euro en exclusief vakantie geld op 1025.33 euro
LAVG heeft t binmen en ontvangen maar ja de advocaat heeft een beslagvrijevoet berekening gemaakt gebaseerd op uitkering cq inkomen bla bla zorgtoeslag waar beslag op ligt en ik dus niet ontvang mag je niet meerekenen WEET NIET MAAR ZE WETEN ZELF NIET MEER WAT ZE LULLEN,het probleem is als dit dus blijkt uit te komen dan hebben ze 2.5 jaar onterecht beslag gelegd geïncasseerd ruim 2250 euro
Niet toe willen geven maar als t zo blijkt dan gaan ze toch met de billen bloot mag ik aan nemen
Iemand ook zo prettige ervaring met LAVG

Als t opgelost is en als blijkt dat ze onterecht gehandeld hebben dan wil ik alle euros terug op me rekening

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 19 juli 2019 om 08:49 geantwoord

Geachte heer Verbiesen,

Uw klacht is door ons na ontvangst in behandeling genomen en inmiddels is er meerdere malen onderling contact geweest. Als gevolg van uw klacht en de contacten is het beslag op uw zorgtoeslag opgeheven en hebt u alle gelden vanuit dit beslag van ons terug ontvangen.

Wij vertrouwen erop hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Leen71