Klacht: Lauwe melk bij latte macciato, cappuccino en koffie verkeerd

op 09 augustus 2016 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Mijn naam is Marwin Lenzen en ik heb op 29-02-16 een expresso-apparaat van Siemens TI905201RW gekocht voor 1499,00 euro bij Mediamarkt in Roermond. Na direct het apparaat gebruikt te hebben, bleek dat ik een lauwe latte macciato, cappuccino en koffie verkeerd kreeg. De volgende dag naar Siemens gebeld. De medewerkster vertelde dat de melk niet heet mag worden, anders worden de eiwitten vernietigd. Ze vertelde mij dat ik het melkreservoir met melk buiten de koelkast moest bewaren, of de kop moest verwarmen in de magnetron. Maar het melkreservoir is toch voor in de koelkast te bewaren? En waarom moet ik mijn kop verwarmen in de magnetron bij een apparaat van 1500,00? Is toch te belachelijk voor woorden? Op het apparaat zelf staat dat de melk 96 graden warm kan worden gemaakt als je voor deze instelling kiest. Ook een hele vervelende medewerkster hoe zij mij ter woord stond.

Ik wil dat ik een hete latte macciato, cappuccino of koffie verkeerd kan maken. Als dit apparaat het niet kan waar maken wat er op het apparaat staat, wil ik een ander apparaat. Ik heb een aantal mensen gesproken die wel hele warme latte macciato enz. hebben, alleen van een ander merk. Heb ik mij nou zo vergist in dit merk, waar jullie zo'n positieve reclames mee maken? Ik mag hopen dat dit zo snel wordt opgelost. Ik doe nu na 6 maanden nogmaals mij beklach, omdat ik zoveel reacties krijg van anderen omdat het juist wel opgelost moet worden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marwinlenzen