Klacht: late of geen bezorging

op 11 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al enige zeker twee maanden wordt de krant tussen acht en negen uur bezorgt. nu is het half tien en nog steeds geen krant. Gisteren nog een levend persoon hierover gemeld, zou maatregelen treffen. Indien het deze week niet beter wordt ga ik mijn abonnement herzien.

Gewenste Oplossing:

Al twee maanden niet te vreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 oktober 2016 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Boer,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben uw account bekeken en zien dat er inderdaad problemen zijn in uw wijk. Het desbetreffende distributiecentrum is bezig dit probleem op te lossen en wij vragen hiervoor uw begrip.

Met vriendelijke groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door nico boer