Klacht: late levering tickets

op 04 juni 2017 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb gisteren 4 kaartjes besteld bij onlineticketshop voor concert Waylon op 2 december 2017. Nu krijg ik de melding dat de kaartjes pas in mijn mailbox komen op de verwachte leverdatum 17 november 2017. Klopt dit wel en mag dit zo maar. Ik wil ze nu in mijn mailbox hebben! En is deze site wel te vertrouwen?

Gewenste Oplossing:

ik wil heel graag nu mijn tickets in mijn mailbox!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht mevrouw paula

4 jaren geleden - we hebben nu onze tickets voor concert Waylon binnen gekregen en kreeg idd de melding dat we de kaartjes duurder hadden betaald als op de ticket stond. we hebben per ticket 75 euro betaald en de ticketprijs die er op stond is 39.95. gewoon schofterige doorverkoop tickets en de zitplaats is ook al niet geweldig in de hoek [helaas konden we die ook niet zelf reserveren] dus..........NOOIT MEER bestellen wij bij deze ticketonlineshop.nl. ben wel blij dat we iig tickets heb gekregen en erbij kunnen zijn

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw paula