Klacht: late bezorging

op 11 augustus 2016 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

regelmatig, 3 x per week, veel te late bezorging.
Als dit langer gaat duren overweeg ik het abonnement te stoppen.
Ik dacht dat het een ochtend krant was maar begint meer op middagkrant te lijken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de krant volgens de richtlijnen van de bezorging geleverd word.
Ik snap best dat het soms door niet kan door storingen, maar zo als het de laatste maanden gaat hoeft het voor mij niet meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geertruida mariaa