Klacht: Lastiggevallen door de Volkskrant

op 09 oktober 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Al meer dan een half jaar wordt ik op meest gekke momenten gebeld door de Volkskrant, om abonnee te worden en andere zaken. Blijkbaar is mijn telefoonnummer door iemand anders opgegeven en belt men mij nu steeds. Dat kan gemakkelijk worden opgelost dacht ik. Ik bel de klantenservice, helaas wel veel beloven maar ik wordt toch weer gebeld. Dit gaat al maanden zo en bij deze krant heeft men blijkbaar een defect telefoonsysteem, want doorverbinden naar iemand die het wel kan oplossen: “Is helaas niet mogelijk”….Vaak heb ik ze gebeld, altijd hetzelfde verhaaltje gehoord, of ze breken het gesprek gewoon plotseling af.
Midden onder vergaderingen belt de Volkskrant weer deze week, als ik duidelijk vertel hiervan niet gediend te zijn worden ze nog kwaad ook.

Als ik definitief de garantie heb NOOIT meer door DE VOLKSKRANT benaderd te worden. En ik een naam heb van een directielid waar ik terecht kan als het TOCH weer gebeurt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GeenVolkskrant