Klacht: Lastig vallen

op 23 oktober 2014 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Mijn vrouw werd gebeld door allround vitality voor een proef pakket dit was 1 malig hadden ze gezegd daar ging mijn vrouw mee akkoord. Ze vertelde als je het niet wou kon je het terug sturen het pakketje kwam pas na twee weken of een maand ten eerste. Kan je dan niet meer opzeggen de ratten wel slim en iedereen trapt er in heb aan gegeven bij vitallity dat mijn vrouw geen abonement bij hun genomen had voor een jaar volgens allround vitality wel ik zei is pertinent niet waar kom maar met bewijs ze zeggen het is opgenomen ik zei klopt niet via de mail tegen ze blijven volhouden dat het wel zo is kreeg opeens mkbusiness brieven over betalen thuis bleek ook dat deze 50 euro van mijn rekening wilde boeken dit geblokkeerd hoe komen ze aan mijn nummer dit mag niet eens was. 1 malig de incasso heb nu drie brieven van mkbusiness de doos met pillen die vitallity stuurde zaten geen papieren bij alleen pillen ik heb begrepen dat ze dit ook schriftelijk moeten bevestigen na 13 juni Kreeg ook het incasso bureau aan de lijn kreeg een dame met een grote mond die je niet uit laat praten heb gezegd laten ze maar eerst met bewijs komen het pillen bedrijf maar die geven ze niet en dan betaal ik ook niet want wij hebben geen abonnement genomen bij hun ik ben altijd vlot van betalen maar niet als ik opgelicht word door een vitamine bedrijf

Dat dit opgelost word ben bereid het eerste kwartaal te betalen maar dan moet allround vitality het contract ontbinden te eerste omdat ze nooit heeft aan gegeven niet mondeling en ook niet schriftelijk dat dit een abonement was. En mijn. Uit hun bestand halen en dat ik daar schriftelijk bewijs van krijg en ook niet meer lastig gevallen word door mkbusiness zoniet dan gaan we maar naar de rechter

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:12 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door Rasjas