Klacht: Lastig gevallen en dreigen met procedure

op 21 december 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via facebook een keer op hun site gekeken. Vervolgens krijg ik allemaal emails en brieven thuis dat ik iets moet betalen terwijl ik nooit iets besteld of ontvangen heb. Contact gehad via email en een formulier in moeten vullen dat ik niks besteld had en niks ontvangen had. Vervolgens een maand of 3 stil. Nu lag er een brief dat er een rechtelijke procedure gaat beginnen of dat ik binnen 96 uur 60€ moet betalen dan zou het afgelopen zijn. Wat is dit voor oplichterij? Ten eerste waarvoor moet ik betalen voor iets wat ik niet besteld heb? Je kijkt op hun pagina moet gegevens invullen om te kijken wat de prijzen zijn van een product en vervolgens gebruiken ze die om je dus blijkbaar af te persen. Dit bedrijf moet gestopt worden want ik lees dat ik ook niet de enige ben!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ze stoppen met deze dreigingen en mails en brieven en excuses maken maar al helemaal wanneer ze stoppen met hun oplichtende bedrijf!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 februari 2018 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Mariska,

We are sorry that you do not agree with the placement of this order. We do not send unsolicited shipments and it is not possible to place an order without accepting the terms. You have to press the Order button in the order process, before an order is confirmed and processed. The impact of pressing this button is explained upfront. The explanation also refers to our Terms and Conditions.

Our customer service has sent multiple emails with the solution to sign the No Package Received document, which is necessary for us to start an investigation with the postal services.

As we never received a response to this request, and the order was shipped more than 180 days ago, it is no longer possible for us to investigate this matter.

We can reship the goods after a payment is made.

Heeft op 15 februari 2018 om 16:40 geantwoord

I have sent the document already three times to you with an email! You are a fraude company! I will not pay anything cause i did not order anything. Isnt it strange you have so much complaints and you keep saying the same thing? You are a fraude!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska k