Klacht: laserpen

op 02 augustus 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

heb al ruim een week geleden geld over gemaakt maar vind nergens een mailtje over wanneer of hoe de laser binnen komt !!!!

geld terug of nog liever de laser

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Worldpay

11 maanden geleden - Dank u wel voor uw bericht. Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank. Met vriendelijke groet, Worldpay

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 08 augustus 2016 om 08:01 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Nielsluva1900