Klacht: laserpen

op 02 augustus 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Worldpay

1 jaar geleden - Dank u wel voor uw bericht. Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank. Met vriendelijke groet, Worldpay

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 08 augustus 2016 om 08:01 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Nielsluva1900