Klacht: Laptop nog steeds niet goed!

op 01 februari 2014 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Op 22 november 2013 heb ik mijn laptop voor het eerst ingeleverd bij MyCom. Toen was de klacht dat er meerdere malen blauwe schermen kwamen en dat het afsluiten enorm traag was. De laptop is toen opgestuurd naar Harmony Service Center. Mij werd verteld dat de reparatie 2 tot 3 weken duurde, erg vervelend aangezien ik mijn laptop elke dag nodig heb voor mijn studie. 3 weken later kon ik hem ophalen, maar bleek in de winkel dat de laptop helemaal niet meer opstartte. Men kon mij in de winkel ook niet vertellen wat er was gedaan bij de reparatie. Opnieuw werd deze opgestuurd en duurde het ook weer een aantal weken voor ik weer bericht kreeg. In de tweede week van januari kon ik hem weer ophalen, het moederbord was vervangen hoorde ik toen ik hem ophaalde. Op dat moment deed de laptop het prima dus heb ik hem meegenomen.

Die week erop deed de laptop echter weer raar (liep vast bij het afsluiten, was hard aan het blazen). Ook kreeg ik telkens de foutcode dat een USB apparaat niet werd herkend terwijl ik er niks in zat. Opnieuw ben ik naar mycom gegaan en daar zou de stresstest worden gedaan om te testen of hij inderdaad zo raar deed. Daar kwam niks uit, en ik kon hem eigenlijk een paar dagen later weer ophalen. Dit heb ik gedaan en bij aankomst zeiden ze ineens dat de videokaart blijkbaar niet was geïnstalleerd op de computer en daarom al drivers hadden geïnstalleerd. Snap nog steeds niet waarom ze me dat niet eerder vertelden, maargoed. Ook heb ik in de winkel nog gezegd over de foutmelding van het USB aparaat, hij had het opnieuw geïnstalleerd en zei dat hij het weer moest doen.

Toen dacht ik dat het probleem verholpen zou zijn (dat was 28 januari). Bij thuiskomst was de foutcode van het USB apparaat er nog steeds. Vandaag kreeg ik echter opnieuw een blauw scherm, met de foutcode BUGCODE_USB_DRIVER.

Inmiddels ben ik dus al bijna 2.5 maand bezig en is mijn laptop nog steeds niet goed! Ik vind dit erg slechte service, en vind ook dat er een slechte communicatie is met mij over wat er gebeurt. Ik heb er nu geen vertrouwen meer in het bedrijf en het harmony service center.

Mijn garantie op de laptop is volgende maand afgelopen en ik heb het idee dat ze hierop aan het wachten zijn zodat ik het niet meer kan verhalen op hen.

Ik ben tevreden met een nieuwe laptop met dezelfde specificaties die ik nodig heb voor mijn studie.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Mycom een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Mycom

3 jaren geleden - Geachte mevrouw, Om u beter van dienst te kunnen zijn zouden wij graag het WRMA nummer (reparatienummer van u willen ontvangen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Active Care Active Care Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands E: activecare@basgroup.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 10 februari 2014 om 13:27 geantwoord

Geachte mevrouw,

Graag verwijs ik u naar de e-mail van 10 februari jl.
Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van deze e-mail dan vernemen wij dit graag.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Active Care

Active Care