Klacht: Laptop niet goed gerepareerd

op 26 april 2017 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Ik had nog garantie op mijn laptop (2 jaar, beeldscherm hield er na 1,5 jaar mee op). Ik heb de laptop vervolgens ingeleverd en opgestuurd. Toen is niet alleen het beeldscherm vervangen maar ook het moederboard (al mijn foto’s zijn weg). Dit vond ik nog tot daar aan toe, maar bij het gebruiken van de gerepareerde laptop bleek dat hij ontzettend sloom was geworden. Het is onmogelijk om internet op te starten en ook het openen van bestanden verloopt ontzettend traag. Al met al zit ik dus nog steeds met een kapotte laptop. Bij de paradigit zeggen ze nu dat ik enkel garantie heb op de hardware en niet op de software. Met de hardware is niets meer mis en vandaar dat ze mijn niet verder kunnen helpen. In feite heb ik dus niets aan mijn garantie gehad.

Ik ben tevreden als er een oplossing komt voor mijn laptop. Ik begrijp best dat er bestanden verdwijnen bij het repareren van een laptop en het opnieuw installeren van windows 10 is ook totaal geen punt maar de laptop moet wel werken na een reparatie. Dit zou getest moeten worden. Ik vind het zeer klantonvriendelijk om nu te stellen dat ik niet verder geholpen kan worden omdat ik naar mijn mening recht heb op een werkende laptop gezien mijn garantie.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Youriii