Klacht: laptop letters

op 02 oktober 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

ik heb sinds april2017 heb laptop gekocht na 5 maanden toetsen zijn los gekomen van letter F en H nu krijg ik dat zijn kosten om te maken bij acer via mediamarkt en melde ze dat het schaad is in komt kosten bij .
Wij vinden onterecht , in het begin zegen ze fabriek garantie nu sturen hun factuur met kosten nu weet ik niet of ik ga akkoord of zit in fabriek garantie

ik wil mij laptop gemak niet dat ik garantie fabriek in komt nog kosten dat is ontrecht

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte yedder, Wij hebben uw klacht ontvangen. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 03 oktober 2017 om 13:49 geantwoord

Geachte yedder,

Een van onze medewerkers heeft u inmiddels via email te woord gestaan.
Er is in deze geconcludeerd dat uw vraag door Mediamrkt beantwoord zal moeten worden daar de reparatie via hen is gedaan en verder is behandeld.

Wij zullen in samenspraak met u de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door yedder