Klacht: Laptop is heel erg traag

op 25 mei 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Laptop in september 2016 gekocht het gaat om een acer aspire E 5 -521-65BL met AMD A6 -6310 processor 8gb ram en 1000gb opslaggeheugen hij werkte sinds ik hem gekocht had al heel erg traag ze hebben hem dan terug gestuurd naar de fabriek en gemaakt maar werkte daarna nog steeds niet goed sinds de windows 10 update is hij nog trager bij het werken met WORD loopt hij vaak vast en slaagt hij tilt en ben ik alles kwijt .

Kan ik mijn geld terugkrijgen ?

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

11 maanden geleden - Geachte klant, Vervelend om te horen dat uw toestel niet werkt naar behoren. We willen dit graag voor u oplossen. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u zoeken, om zo te bepalen wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Acer klantenservice

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 09 juni 2016 om 11:33 geantwoord

Geachte klant,

Na contact met onze medewerker heeft u aangegeven dat u het toestel via de winkel ter reparatie zal insturen. We gaan er van uit dat hiermee de klacht verholpen zal worden. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op de email van onze medewerker, of eventueel telefonisch contact opnemen: 0900 2020767 (80cent/gesprek).

Acer klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jannikvh98