Klacht: Langzame verwerkingstijd

op 09 mei 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is donderdag 28 april bij een Kiala punt gebracht in Utrecht, ikzelf woon in Amsterdam. Sinds maandag 2 mei ligt het pakket op “het laatste sorteerpunt”, dus nu een volle week. Op emails wordt er niet gereageerd. Schandalig dat dit bedrijf geld krijgt voor hun “diensten”.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze 0 euro krijgen voor hun werk. Alle grapjes terzijde, een pakket van Utrecht naar Amsterdam moet er binnen 1 dag zijn, niet 1.5 week. Hun klantenservice moet ook leren binnen 24 uur te reageren, ipv te negeren. Waarschijnlijk schamen ze zich voor de snelheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Westbourne