Klacht: Langzame verwerkingstijd

op 09 mei 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is donderdag 28 april bij een Kiala punt gebracht in Utrecht, ikzelf woon in Amsterdam. Sinds maandag 2 mei ligt het pakket op “het laatste sorteerpunt”, dus nu een volle week. Op emails wordt er niet gereageerd. Schandalig dat dit bedrijf geld krijgt voor hun “diensten”.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze 0 euro krijgen voor hun werk. Alle grapjes terzijde, een pakket van Utrecht naar Amsterdam moet er binnen 1 dag zijn, niet 1.5 week. Hun klantenservice moet ook leren binnen 24 uur te reageren, ipv te negeren. Waarschijnlijk schamen ze zich voor de snelheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiala over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Westbourne