Klacht: lange wachttijden bij kassa s’morgens vroeg

op 20 juli 2017 over Texaco in de categorie Tankstations

Ik rij elke dag van zevenaar naar den haag (de hele A12 dus). laatst was ik bij een texaco vlak voor het prins clausplein om een pakje shag te halen. ik parkeerde mijn auto gewoon bij de pomp en liep naar binnen (6;30 uur). er stonden ongeveer vier wachtenden voor me. en twee mensen achter de balie , de een was aan het broodjes bakken en de ander was aan de wachtende klant aan het vragen wat hij op zijn “BROODJE” wilde. ik dacht ben ik nu bij een tankstation of bij een soort amerikaanse drugstore? Tot overmaat van ramp wilde de volgende klant ook een broodje en een bak koffie. ik begon mij steeds meer te ergeren. je zal haast hebben en snel nog even moeten tanken, dan kom je dus van een koude kermis thuis tegenwoordig bij texaco. is het niet makkelijker om gewoon de pompen weg te halen want daar is toch bijna niets op te verdienen en gewoon verder te gaan als een soort hangplek voor bouwvakkers en ander gespuis welke de wekker s;ochtens vroeg een uur eerder zetten om koffie en een broodje te gaan eten bij de texaco ? de normale mensen die alleen maar willen tanken (waar het tenslotte allemaal om draait) worden hier ongevraagd betrokken bij deze tankterreur van texaco. Ik (toevallig ook bouwvakker maar wel eentje die liever wat langer slaapt ipv de stations van texaco te bevolken) tankt hier dus niet meer

aparte kassa voor tankbewegingen

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Texaco over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door frans666