Klacht: Lange wachttijden bij douane en bagagedrop op 21 mei j.l

op 10 mei 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Op 21-5-17 waren wij ( reisgezelschap van 4 personen) ruim 3 uur voordat onze vlucht met KLM naar NewYork vertrok op Schiphol. Wij hadden thuis al ingechecked. Wij dachten nog lekker te lunchen en op ons gemak tax free te kunnen shoppen. In plaats daarvan werd het een hel! Super lange wachtrijen tot in andere vertrekhal, veel stress en passagiers die steeds aan het wringen waren omdat ze net als iedereen hun vlucht wilden halen.
Ik vind het te zot voor woorden dat je op zo’n grote luchthaven deze taferelen meemaakt. Wij hebben ons onveilig gevoeld en continu angst gehad dat we onze vlucht zouden missen. Onze KLM vlucht hebben we op het nippertje gehaald. We waren wel helemaal dorstig en hongerig na ons vertrek om 8.30 u thuis terwijl ons vliegtuig om 13.35 uur vertrok. Ik moet er overigens niet aan denken dat daar iets gebeurd zou zijn.

Graag zie ik een reactie tegemoet

Het zou prettig geweest zijn als er meer duidelijkheid was geweest en de garantie dat je indien je op tijd aanwezig was je vlucht altijd zou halen. Ook was het fijn geweest als je de indruk krijgt dat personeel ook een beetje haast maakt, maar zij leken alle tijd te hebben.
Een versnapering en drinken uitdelen had ook al geholpen. Nu zat je als haringen in een ton geperst en kon je geen kant uit.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellyhofmans