Klacht: lange wachttijd en flink betalen

op 10 mei 2016 over Vlucht24.nl in de categorie Vliegmaatschappij

Er was iets misgegaan met de boeking van een vlucht (vanwege de automatische woordcorrectie was er een verkeerde naam bij creditcard gegevens gekomen). Daarover gemaild, maar geen reactie. Ik heb dus nog steeds geen papieren voor de vlucht. I.v.m. de begrafenis van mijn oma is dat echter heel belangrijk voor mij.
Vanuit het buitenland is niet te bellen met deze organisatie, dus heb ik mijn vader gevraagd te bellen naar het 0900-nummer.
Echter de kosten hiervoor bedragen € 0,80 per minuut, met een maximum van € 40. De wachttijd zou ongeveer 10 minuten zijn. Mijn vader heeft ruim 44 minuten gewacht totdat hij een Engels sprekende mevrouw aan de lijn kreeg. Zij kon de gegevens vinden en mailde tijdens het gesprek opnieuw naar mij. Nu was dat hetzelfde mailtje als eerst, dus geen oplossing voor het probleem.
Mijn vader was inmiddels flink aan het lijntje gehouden, 47 minuten van € 0.80 is bijna € 40. Schandalig hoe slecht dit soort instanties bereikbaar zijn en dat je zo slecht geholpen wordt. Waarom betalen we niet alleen voor de werkelijke tijd dat je iemand aan de lijn hebt.

Als ik op tijd mijn ticket krijg en als dat niet het geval is, dat ik dan mijn geld terugkrijg.
En eigenlijk ook nog een redelijk bedrag terugkrijg voor het telefoongesprek, wat uiteindelijk hooguit 3 à 4 minuten in werkelijkheid geduurd heeft. Voor het luisteren naar de vreselijk muziek hoor ik m.i. niet te betalen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vlucht24.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht PCA

10 maanden geleden - Nu enkele dagen verder bleek mijn vlucht toch geboekt te zijn. Vind dit wel een vermelding waard. Maar het feit blijft wel dat vlucht 24 slecht te bereiken zijn via telefoon en mail. Op mails reageren ze niet en daardoor zijn sommige zaken niet soepel verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door PCA