Klacht: Lange vertraging met geen aktie

Kmchen op 06 juli 2020 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

We hadden al een glasvezel abonnement bestelt en onze oude abonnement was om 26 juni al gestopt (omdat we de preorder heeft besteld dus geen gebruik maakt van overstapservice en toen we realiseer dat de monteur weer vervallen komen was het al te laat om de opzegging te annuleren) want als het goed is moet de glasvezel om 3 juni al bij mijn woning aangesloten wordt. Had veel keer gebeld en ze zeggen steeds dat het staat nu op beletsel en we zullen zsm contact met u opnemen. Nee niks terug gehoord sinds 3 juni. We hebben nu al 2 weken geen internet doordat kpn netwerknl die beletsel niet heeft opgelost. De monteur met KPN komen steeds te vervallen omdat de verbinding niet gereed is. Ik werd ook veel keer vertelt dat zogezien wordt het om 3 juli aangesloten maar om 3 juli kwam er niemand en toen ik naar hun belt zeiden ze dat er geen planning was voor die dag en ze geen afspraak voor me kan maken. Al meer dan een maand en we weten nog niet wanneer die beletsel opgelost gaat worden en wanneer we weer kan internetten terwijl al onze buren al op glasvezelnetwerk is aangesloten. Tijdens die corona tijd hebben we (een gezin van 6) veel internet nodig om lessen en meetings te kunnen volgen en houden, het is dus echt een hele grote probleem voor ons.

Graag zsm aktie opnemen om die probleem op te lossen zodat we de nieuwe abonnement kan gebruiken. Laat ons tenminste een datum weten van die aansluiting.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van KPN NetwerkNL

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw Chen, Allereerst geef ik graag aan dat ik het heel vervelend vind om te horen, dat jullie in deze periode, zolang zonder internet hebben gezeten. Wij hebben dit verhaal direct neergelegd bij onze lokale uitvoerder en zij geven aan dat zij nog geen afspraak met u hadden gemaakt voor een aansluitdatum. Momenteel kunnen ze helaas ook nog geen afspraak maken voor de huisaansluiting, omdat er sprake is van een technisch beletsel. Zolang dit speelt, kunnen zij niets inplannen. Zodra de lokale uitvoerder in de mogelijkheid is, om uw woning wel aan te sluiten, zullen zij u bellen voor het maken van een afspraak voor de huisaansluiting. Ik snap heel goed dat dit nu voor u geen uitkomst biedt, maar helaas moet ik u toch nog even om uw geduld vragen. Daarbij is mijn advies, om bij uw provider een noodpakket aan te vragen. Wellicht dat zij u van een tijdelijke internetvoorziening kunnen voorzien. Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Samsara KPNNetwekNL Klachten

Reactie van de melder van de klacht Kmchen

1 jaar geleden - Bedankt voor de reactie. Ik heb net een noodpakket van mijn provider ontvangen maar het is echt geen oplossing op lange termijn. Mag ik weten wat het technisch beletsel is en of ik iets kan doen om dit te oplossen? Want we hebben echt genoeg van het wachten en willen alleen zo snel mogelijk weer te kunnen internetten. Met vriendelijke groet, Chen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 10 juli 2020 om 17:09 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Chen,

Het technische beletsel bestaat uit de infrastructuur voor uw adres die nog niet in orde is en hier zullen graafwerkzaamheden voor ingepland moeten worden. Wij hebben vandaag van onze aannemer vernomen dat dit pas na de bouwvak kan worden opgepakt.

Dit is helaas indiscutabel dus u kunt er ook niks aan doen om dit proces te versnellen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Samsara
KPNNetwerkNL Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Kmchen