Mijn Klacht:
We hadden al een glasvezel abonnement bestelt en onze oude abonnement was om 26 juni al gestopt (omdat we de preorder heeft besteld dus geen gebruik maakt van overstapservice en toen we realiseer dat de monteur weer vervallen komen was het al te laat om de opzegging te annuleren) want als het goed is moet de glasvezel om 3 juni al bij mijn woning aangesloten wordt. Had veel keer gebeld en ze zeggen steeds dat het staat nu op beletsel en we zullen zsm contact met u opnemen. Nee niks terug gehoord sinds 3 juni. We hebben nu al 2 weken geen internet doordat kpn netwerknl die beletsel niet heeft opgelost. De monteur met KPN komen steeds te vervallen omdat de verbinding niet gereed is. Ik werd ook veel keer vertelt dat zogezien wordt het om 3 juli aangesloten maar om 3 juli kwam er niemand en toen ik naar hun belt zeiden ze dat er geen planning was voor die dag en ze geen afspraak voor me kan maken. Al meer dan een maand en we weten nog niet wanneer die beletsel opgelost gaat worden en wanneer we weer kan internetten terwijl al onze buren al op glasvezelnetwerk is aangesloten. Tijdens die corona tijd hebben we (een gezin van 6) veel internet nodig om lessen en meetings te kunnen volgen en houden, het is dus echt een hele grote probleem voor ons.
Gewenste Oplossing:
Graag zsm aktie opnemen om die probleem op te lossen zodat we de nieuwe abonnement kan gebruiken. Laat ons tenminste een datum weten van die aansluiting.
