Klacht: Lange levertijd!!

op 12 juli 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

30 april 2012 iPhone aangemeld bij proassist voor schermschade. 5 mei is toestel pas opgehaald (dus binnen 4 uur klopt al niet!) ik kreeg een iPhone 3G die niet echt werkte. Toestel viel steeds uit, internetten was niet mogelijk, sms versturen duurde langer dan 5 min (omdat app steeds crashte) Na 2 wk maar eens gebeld hoe lang het eigenlijk gaat duren (4-6 wk zeiden ze) en klacht gemeld over niet werkend leentoestel. Ik moest maar geduld hebben. Na 6 wk nog eens gebeld over hoe het er voor stond. Wederom klacht leentst gemeld “Mevrouw, uw iPhone kan niet gerepareerd wordt dus er is een voor u in bestelling” Super, dacht ik! 1 dag later, een mail: iPhone duurt nog 2 wk. Ik weer bellen, eindelijk iemand die mij begreep en vertelde; de leverancier (wie dat ook moge zijn) heeft geen leverdatum gegeven dus wij weten niet wanneer iPhone geleverd wordt.. (terwijl in alle winkel een iPhone op voorraad is..) Maar kan wel leentoestel vervangen voor een werkende. Fijn! Ander leentoestel gekregen, die gelukkig wel werkt, maar nog geen zicht op mijn eigen iPhone.. Weer gebeld na 2 wk ( inmiddels 3 maand verder) nog steeds geen iPhone of leverdatum! Ik ben er nu wel klaar mee! In totaal heb ik ongeveer 8-10 keer gebeld, onbeschofte medewerkers aan de telefoon gehad waarvan er zelfs eentje heeft opgehangen. Ook was er iemand die zei; dan zeg je het toch op? Ik betaal wel een best bedrag voor de service! Maar waar de service blijf.. Geen idee. Wie kan mij nu nog helpen??

Ik zou graag mijn iPhone zo snel mogelijk weer terug hebben. Ook zou ik een redelijke vergoeding van proassist willen hebben vanwege de veel te lange levertijd. En zeker een groot excuus!

Alle klachten die gemeld zijn door e.s.kramer