Klacht: Lange levertijd

op 20 februari 2017 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 23 november 2016 via de mail een bevestiging gehad van mijn bestelling, nadat ik eerder die week in de winkel ben geweest bij Haco Lelystad. De bank zou een levertijd hebben van 8 tot 10 weken is ons verteld (staat ook in de mail). Na vele malen bellen bleek de fabriek 2 weken dicht te zijn tussen kerst en oud en nieuw, dit is ons bij de bestelling niet verteld. Er werd ons verteld dat het dan in week 12 bezorgd zou worden. Inmiddels zitten wij in week 14 en er zijn nog geen meubels bezorgd bij ons. Wij werden nu gebeld dat het MISSCHIEN pas maandag 27 februari bezorgd kan worden (week 15 inmiddels). Hele slechte service en ik zal niemand aanraden om bij dit bedrijf zijn spullen te kopen. Je wordt ook nergens van op de hoogte gebracht en je moet overal zelf achteraan.

Gewenste Oplossing:

Als wij een compensatie krijgen voor de ongelooflijk lange wachttijd, wat ons nooit is verteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 28 februari 2017 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevr. De Jonker,
Allereerst onze excuses voor de lange levertijd. Wij hebben meerdere malen contact gehad met de leverancier en u zo goed mogelijk geprobeerd te informeren betreft de levertijd. Vervelend als deze langer duurt dan verwacht, dat kan soms gebeuren. We blijven immers afhankelijk van onze leveranciers. Inmiddels hebben we de bank bij u bezorgd en hebben we voor het ongemak de bezorgkosten in mindering gebracht. Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten en hopen hierdoor uw vertrouwen te herwinnen.
We wensen u veel plezier van uw aankoop.

Alle klachten die gemeld zijn door Naomi anne