Klacht: langdurige waterstoring

op 26 augustus 2018 over wml limburg in de categorie Waterleidingbedrijf

meer dan een week geen water voor te drinken en douche door breuk in leiding bij buren kwamen iedere dag monster nemen en doorspoelen leiding 10 minuten moesten water koken voor te drinken en tot nu toe nog steeds niks gehoord als het water wel drinkbaar is of niet en voor had ik schade door deze waterbreuk want vrijdags smorgens stond mijn hele wei en beek door deze breuk onder water en ik heb geen excuses of niks gehoord bedankt wml dank uw wel

nu ben ik niet meer tevreden over wml ze zijn a sociaal

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar wml limburg over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door wml limburg in behandeling genomen

Bericht van wml limburg

3 maanden geleden - Geachte heer Leijssen Excuses voor het ongemak en ik kan mij goed voorstellen dat u ontevreden bent. Wij kunnen echter geen goedkeuring geven voordat het watermonster is goedgekeurd. Afgelopen donderdag hebben wij doorgekregen dat het watermonster voldoet aan de wettelijke eisen. Het heeft helaas langer geduurd voordat de verontreiniging uit het leidingnet was. Vandaag gaan de groene kaarten op de bus, zodat u weer water kunt gebruiken voor het drinken en douchen etc. Nogmaals mijn welgemeende excuses

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat wml limburg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wml limburg

Heeft op 27 augustus 2018 om 15:11 geantwoord

Geachte heer Leijssen

Nogmaals mijn welgemeende excuses

Bericht van wml limburg

3 maanden geleden - Geachte heer Leijssen Voor geleden schades hebben wij schadeformulieren.Een collega van mij zal u via email een schadeformulier toesturen. Na retournering zal het schadeformulier beoordeeld worden en krijgt u hier bericht van. Met vriendelijke groeten Ed Peters

Heeft op 02 september 2018 om 13:53 geantwoord

ik wil schadeloos stelling voor dit ongemak en het heeft mij geld en extra werk gekost samen met mijn vrouw en ik wil een excuses

Alle klachten die gemeld zijn door Wimleijssen12345@