Klacht: Lang wachten op vergunning

op 07 februari 2018 over Qpark in de categorie Parkeren

Onder druk van de gemeente moet ik een parkeervergunning van qpark aanvragen omdat er een parkeergarage van qpark in mijn straat is dit kost mij 39€ per maand een bewonersvergunning kost mij 36€ per jaar nu heb ik de vergunnig aangevraagd en moet ik 5-7 werkdagen wachten totdat qpark dit verwerkt heeft dit betekent dus dagelijks minimaal aan 50€ parkeergeld betalen nu is dit nog niet alles, ik zou vandaag toegang moeten kunnen krijgen tot de garage volgens de mail maar nog steeds helemaal niks gehoord van qpark dus heb ik weer telefonisch contact met qpark gehad die zeggen mij dat ze achter lopen dus dit gaat veel langer duren nu moet ik nog steeds dagelijk 50€ aan parkeergeld betalen omdat qpark mij geen toegang geeft tot de parkeergarage

Wanneer ik een vergoeding krijg voor de dagen dat ik moet betalen om te parkeren in mijn straat
Of dat ze een spoedbehandeling doen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard112