Klacht: Lang wachten op mijn bestelling!

op 26 juli 2017 over Post algemeen in de categorie Post

Eergister heb ik op de website van mediamarkt een koelkast besteld. Er stond dat voor 24:00 besteld, volgende dag in huis. Dit werd verzonden naar Postnl en zij hebben mij een mail gestuurd dat de bezorger er tussen half 6 en half 9 in de avond er zou zijn. In de middag was ik niet thuis en om 4 werd ik gebelt door een chagerijnige bezorger die voor de deur stond. Ik vertelde dat dit niet de afspraak was en ik heb daarna boos de klanten service gebelt. Deze mevrouw was wel vriendelijk, maar zei dat ze ervoor ging zorgen dat mijn koelkast in de ochtend bezorgd zou worden. Nou prima. De volgende dag kreeg ik een bericht dat de bezorger tussen 15:00 en 18:00 er zou zijn. Ik ben de hele middag dus hiervoor thuis gebleven en heb werk hiervoor afgezegd. Om 18:30 was er nog niemand en omdat ik uit eten ging ben ik weggegaan. Het ergste is nog dar mijn beltegoes bundel op is, dus ik niet kon bellen. Tijdens het eten werd ik om 21:00 gebelt door een rare bezorger. Hij vertelde dat hij voor de deur stond en reageerde heel raar dat wij verbaasd waren dat we het raar vonden dat hij er niet was op het afgesproken tijdstip. Hij heeft ook gewoon meteen opgehangen en nu wacht ik dus al twee dagen op mijn koelkast. Ik ben post nl helemaal zat en de chaufeurs zijn erg associaal! Ik zit midden in mijn verhuizing dus ik ben erg teleurgesteld in deze dienst!

Als ik EINDELIJK mijn bestelling ontvang. Ik wil dit keer een vast tijdstip en niet ik 3 uurtjes, want ik ga niet nog een dag thuisblijven.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nickyvdp