Klacht: Lang wachten en niet worden geholpen

op 16 april 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week router kapot. Nieuwe router gekregen. Nog geen telefonie en internet. Mijn man beld caiway ruim 20 minuten gewacht. Neemt er eindelijk iemand op en gooit de hoorn er zo weer op. Mijn man belt weer drukt op nr. 1 om klant te worden en nemen ze binnen 1 minuut op.. ra ra.
Er wordt gezegd dat het heel vervelend is maar ze kunnen ons niet helpen. Moeten we weer opnieuw bellen en nummer 2 intoetsen. Mijn man heeft weer 20 minuten gewacht en toen ineens hadden we internet en telefoon. Zei de man zie het maar aan hoe het gaat. Wij zijn een hele tijd slecht te spreken over caiway. We hadden ook slechte wifi was het beter om 3 van die apparaten in huis te nemen kosten 130 euro moeten we zelf betalen. Terwijl we jaren klant zijn. Vindt een goede service tegenover bestaande klanten ook erg belangrijk en niet alleen als je klant wilt worden. Als je nieuwe klant wil worden helpen ze je super en anders kun je stikken.. wij denken erover om over te stappen. Wij zijn er strontzat van.

Gewenste Oplossing:

Betere service voor bestaande klanten en sneller contact

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Allereerst vind ik het niet fijn om te horen dat het contact met ons niet soepel verliep en dit is ook zeker niet de bedoeling. Ik wil u dan ook adviseren als dit in de toekomst gebeurt direct contact met ons op te nemen via onze live chat op https://www.caiway.nl/. Hier kunt u gelijk met ons chatten en zijn de wachtrijen vaak wat minder lang. Wat betreft de wifi boosters kunnen we die inderdaad helaas niet kosteloos opsturen naar u. Als u hier interesse in heeft zou ik wel een uitzondering kunnen maken en deze eenmalig voor 49 euro kunnen aanbieden. Ik hoor graag of wij dit voor u in orde kunnen maken. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Amjad Caiway Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 maanden geleden - Geachte Amjad, Dank voor uw reactie. Ik stel het zeer op prijs dat u voor ons een uitzondering wilt maken. Wij willen hier dan ook graag gebruik van maken. Alleen is het zo wat ik heb begrepen dat zij deze week het vaste maandbedrag eraf halen plus de 130 euro voor de WiFi boosters. Dit had mijn man begrepen dat ze dit kosten Hoe wordt dit nu dan geregeld? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Janneke slot

Bericht van Caiway

3 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Volgens onze registraties zijn de boosters inderdaad al verrekend voor de reguliere prijs van €129,-. Om de aanbieding van mijn collega in stand te houden, heb ik het teveel betaalde bedrag van €80 op uw volgende factuur ingehouden. Met vriendelijke groet, Denis Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 20 mei 2021 om 19:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Goed om te lezen dat uw klacht is opgelost. Wij gaan er vanuit dat u goed gebruik maakt van de WiFi-boosters. Wanneer u in de toekomst vragen heeft, staan wij voor u klaar! De klacht gaan wij hiermee sluiten.

Met vriendelijke groet,

Sara
Webcare Team Caiway

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]