Klacht: Lang mOeten wachten op mijn Producten! Geannuleerd en geld retour ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb telkens beloftes ontvangen van de online sun shop. Omdat de levertijd telkens werd opgeschoven heb ik actie ondernomen! Heb de heer bak telefonisch gesproken en hij vertelde mij dat het bedrijf niet meer van hem was en dat ik contact op moest nemen met de klantenservice. Dit heb ik gedaan en Heb nu 4 werkdagen later gelukkig mijn geld ontvangen! Daarnaast heb ik het een en ander uitgezocht en het bedrijf staat nu inderdaad op een andere naam met een ander KVK nummer.
Ik wens iedereen veel succes met hun problemen.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 09 juli 2012 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Inmiddels heeft u netjes het geld retour ontvangen.
Wij gaan er van uit dat het probleem dan ook is opgelost.

Met Vriendelijke Groet,

Online Sun Shop Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Danielappel