Klacht: Lang in de wacht

Stef Vergeer op 03 februari 2017 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Ik heb al contact over een pakket wat geweigerd is door DHL omdat het een vloeistof betrof. Bij elkaar heb ik deze week 1,5 uur (met 3 telefoontjes) in de wacht gestaan bij de klantenservice van Bax.

Overigens groot compliment, 2 van de 3 medewerkers waren super vriendelijk.

Het is reeds opgelost, maar wilde dit graag nog wel even wel even aan het bedrijf laten weten.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Bax-shop.nl

5 jaren geleden - Beste heer Vergeer, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn ons er inderdaad van bewust dat de telefonisch wachttijd soms erg lang was de afgelopen weken. We werken hard aan verbetering. Zo zijn er bijvoorbeeld nieuwe medewerkers bij ons gestart. Inmiddels zijn de telefonisch wachttijden niet meer zo lang en kunnen wij u snel te woord staan. Mochten wij dus nog iets voor u kunnen betekenen, neem dan gerust contact op! Daarnaast hopen we dat uw bestelling naar wens is en willen u nog een fijne dag wensen. Met vriendelijke groet, Amanda Bax Music

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 09 april 2018 om 13:54 geantwoord

Beste heer Vergeer,

in ons systeem staat deze klacht nog niet gemarkeerd als opgelost, vandaar dat wij weer reageren. Het afgelopen jaar zijn wij flink bezig geweest om de telefonische wachttijden te verkorten, en dit is zeker gelukt. Ook op e-mails reageren wij snel. Wellicht heb je dit al mogen beleven het afgelopen jaar :)

Met vriendelijke groet, Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door