Klacht: Lang en geen gehoor Klantenservice

op 08 augustus 2016 over Timberland in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de eerste keer bestelde ik twee paar schoenen bij Timberland omdat ik niet kon kiezen. Toen ik eruit was en een paar terug wilde sturen kon ik ineens geen retour label maken omdat de site ”over bezoekt” was. (en er wel gewoon besteld kon worden).

Na bellen, geen contact gehad want iedereen was zogenaamd bezet, maar gemaild en na een kleine week kreeg ik eindelijk antwoord. Gelukkig ging het contact erna wel beter en sneller en kreeg ik een retourlabel toegestuurd.

Nu wilde ik de status van mijn retourzending weten, en belde ik de klantenservice. Werd ik na 3 minuten naar de site geleid omdat iedereen bezet was.

Het lijkt haast wel onbetrouwbaar!

Gewenste Oplossing:

Een klantenservice die opneemt..

Sneller mailcontact

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Timberland

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Timberland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maanouk