Klachten over Lampenwebshop.nl

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Lampenwebshop.nl en kunt u zien welke klachten Lampenwebshop.nl reeds opgelost heeft.... Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 49 klachten nodig voor een plaats in de categorie Verlichting

0%
1 klachten gemeld
1 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Niet geleverde lampen

Klacht van op 27 november 2012 over Lampenwebshop.nl in de categorie Verlichting

Zaterdag 21 april 2012 bestelden wij 7 armaturen bij de lampenshop.nl. Vijf stuks werden relatief snel geleverd, twee zijn nog steeds niet geleverd na 7 maanden!!!(Bestelnummer: 24067). Ettelijke malen gemaild en gebeld, steeds aan het lijntje gehouden met: "nog niet... Lees meer

Omdat philips onlineshop de ecomoods lampen niet kon leveren werd ik door een medewerker van philips customercare doorverwezen naar de Lampenwebshop. Daar zouden de lampen in voorraad zijn. Op 5 juni 2 ecomood lampen besteld. en betaald via ideal. Mail... Lees meer

In juli 2009 heb ik voor het eerst iets besteld bij lampenwebshop, dit werd netjes geleverd volgens afspraak. Op 11-6-'12 heb ik wederom een kroonluchter besteld met bijbehoorende lampen en afgerekend met i-deal. Vanwege mijn goede ervaring in 2009 het... Lees meer

Thuiswinkel waarborg?

Klacht van op 15 juli 2012 over Lampenwebshop.nl in de categorie Verlichting

Op 02 juni 2012 als verjaardagskado 2 buitenlampen Munchen (massive) besteld,bij lampenshop.nl per I-deal 111.97 betaald. na 1 week e-mail ontvangen,dat de lampen niet op voorraad waren en binnen 2 weken geleverd worden. Dit herhaalt zich steeds en wordt ook telefonisch bevestigd. Nog steeds niets... Lees meer