Klacht: Laminaatvloer gekocht bij Gamma

op 02 mei 2017 over CED in de categorie Schadevaststelling en -onderzoek

Slechte vloer, snel beschadigingen. Stukjes vloer kapot, lichte kringen om stoelpoten, plinten die al overal afliggen. Reden volgens CED: reinigen van de vloer met allesreiniger en speelgoed auto’s van mijn zoontje. Deze vloer wordt verkocht als lifetime vloer voor intensief woongebruik met 25 jaar garantie. We hebben de vloer nu 3 jaar en deze gaat echt geen 25 jaar mee. Klacht ingediend bij GAMMA. CED door Gamma ingehuurd. Ik heb zeer sterke twijfels over de onafhankelijkheid van dit bureau! Drogredenen staan in het rapport en de GAMMA schuilt zich hier natuurlijk achter.

Als de vloer wordt vervangen of geld terug. Liever het laatste zodat we ergens anders een vloer kunnen halen, want het vertrouwen is weg!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CED over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CED in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CED een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CED

Heeft op 03 mei 2017 om 09:35 geantwoord

Heeft op 03 mei 2017 om 10:52 geantwoord

De Gamma schuilt zich achter uw dubieuze expertise. Dit is derhalve alleen maar afschuiven en geen oplossing

Bericht van CED

6 maanden geleden - Bericht van Fetim Group Nederland Geachte heer, mevrouw Slooten / Hafkamp, CED is een gerenommeerd en onafhankelijk expertisebureau, welke o.a. ook voor alle rechtsbijstandverzekeringen in Nederland werkt. Kunt u aangeven en ook onderbouwen welke redenen u heeft om deze onafhankelijkheid te betwijfelen ?. Met vriendelijke groet, Fetim Group Nederland

Reactie van de melder van de klacht Tinus 10

6 maanden geleden - Dat kan ik zeker. Als er een drogreden aangegeven wordt in het expertiserapport bij een expertise die in het voordeel uitvalt van de opdrachtgever geeft dat sterke twijfels over de onafhankelijkheid. Als u details wilt dan kunt u het door u opgestelde rapport erbij pakken. En de GAMMA verschuilt zich nu achter de uitkomst van het rapport en is totaal niet bereid verder te kijken dan dit.

Alle klachten die gemeld zijn door Tinus 10