Klacht: laminaat vloer

op 02 juni 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

hallo beste praxis …we hebben op 12 maart 2016 een laminaat vloer bij jullie gekocht .dit heeft een parkateur bij ons in de woonkamer en hal gelegt ..deze vloer heb ik echter een keer vochtig af gedaan met een doekje vervolgens de volgende dag hadden wij echter opwelingen in de vloer .hier heb ik foto s van gemaak vervolgens zou de fabrikant werdt mij vertelt bij de praxis langs komen om de vloer te bekijken echter na velen telefoontjes mailtjes en een onafgemaakte vloer zitten wij nog steeds te wachten ..het enige wat ik tehoren heb gekregen dat ze het in behandeling hebben …raar graag had ik nu eens duidelijkheid hier over met vr gr fam balendonck Beethovenstraat 59 in roermond ….

als we de vloer in iedergeval af kunnen maken

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 08 juni 2016 om 09:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door gooske