Klacht: laminaat

op 15 januari 2014 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had laminaat gekocht voor 4.95 per vierkante meter . Dat kwaliteit minder is neem ik voor lief . Maar zo slecht heb nog nooit meegemaakt . Het is rotzooi de stukken vliegen om de oren en het is niet te leggen kortom rotzooi . De bedrijfsleider stond me nog net niet te lachen . En het was praxis raamsdonksveer

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

Praxis

Heeft op 24 februari 2014 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben meerdere pogingen, zowel telefonisch als via e-mail, gedaan om met u in conact te komen. Tot dusver helaas zonder resultaat waardoor het voor ons niet moeglijk is om uw klacht op te lossen. Zou u aub willen laten weten hoe wij met u in conact kunnen komen , zodat wij uw klacht kunnen oplossen.

vriendelijke groet,

Ferry Peek
manager afdeling klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ruud1975