Klacht: Ladymail betaald niet uit

op 29 januari 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al jaren lid van Ladymail. Sinds kort is er opeens een nieuwe manier van “werken”. Het opgespaarde saldo, waar ik al die jaren e-mails voor heb geklikt en aan acties heb deelgenomen, wordt niet uitbetaald, omdat mijn accountscore niet voldoet op dit moment. Ik moet nu dus geld investeren (door met acties mee te doen), voordat ik mijn eigen verdiende geld krijg. Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden en ben echt heel erg boos. Ladymail wil niet uitbetalen ook niet na meerdere malen contact met ze te hebben opgenomen.
Ik ben ook niet de enige, die deze klacht heeft. Het internet staat er ondertussen vol van en dit bedrijf gaat gewoon door en steekt ondertussen al het geld in eigen zak. Dit moet echt stoppen!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld, waar ik recht op heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Indigo