Klacht: laden bestaand fotoboek

op 05 oktober 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na de upgrade naar de nieuwe versie kan ik mijn fotoboek niet meer openen!

Gewenste Oplossing:

Kan ik de oudere versie terugzetten?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 04 november 2016 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Van Benkock,

Naar aanleiding van deze klacht hebben wij u een e-mailbericht toegestuurd waarin wij u verzoeken om uw medewerking voor het vinden van een oplossing van het betreffende probleem.

Wij hebben echter tot op heden geen reactie op ons e-mailbericht ontvangen.
Zojuist is er nogmaals een e-mailbericht naar u toegestuurd. Graag ontvangen wij daar reactie op.

Met vriendelijke groeten,

Albelli klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Benkock