Klacht: Lachende tweede?

op 07 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Pas op met vakantieveilingen! Wat ongelooflijk gemeen! Ze doen alsof je een koopje kan winnen met de lachende tweede en klikte het aan om het te bekijken. Moest binnen 30 seconden waardoor je de voorwaarden niet kan lezen en je zit er bij het klikken direct aan vast. Ik wil mij van deze koop ontdoen, maar dit is bij vakantieveilingen niet mogelijk. Ik voel mij enorm in de maling genomen en had gebruik moeten maken van mijn voordeelkaart. Door dit geintje van vakantieveilingen ben ik nu nog meer kwijt! Nooit maar dan ook nooit meer kom ik bij vakantieveilingen.nl! Bah ben echt boos en teleurgesteld!

Lachende tweede toeslag van 3 euro terug. Staat niet duidelijk in beeld met 30 seconden en geen mogelijkheid om je terug te trekken van deze optie. Het liefst ontbind ik de koop!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u teleurgesteld bent. Bij sommige veilingen krijgt u als bieder de mogelijkheid om de veiling alsnog te winnen. Dit wordt Lachende 2de genoemd. Iedereen die mee heeft geboden, krijgt een Lachende 2de-melding. Deze melding blijft maximaal 1 minuut in beeld. Wie als eerst reageert, krijg de veiling alsnog tegen een speciaal tarief. U betaalt dan namelijk de prijs van het winnende bod + een toeslag van € 3,-. De voorwaarden blijven hetzelfde als bij gewone veilingen. Dit betekent ook dat er nog € 5,- administratiekosten in rekening wordt gebracht. Voor deze keer hebben wij een uitzondering gemaakt en de veiling voor u geannuleerd. Met vriendelijke groeten, Mila-Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht Tilliedwars01

1 maand geleden - Hartelijk dank voor deze oplossing! Ik heb nu weer iets geleerd; als het te mooi lijkt, is dat het ook en klik niet zomaar zonder dat je alles hebt gelezen!

Alle klachten die gemeld zijn door Tilliedwars01