Klacht: Labels niet van kwaliteit van de voorvertoning

op 05 augustus 2016 over Cottontrends in de categorie Drukkerij

Kopie email verzonden op: 18 mei 2016

Zojuist heb ik uw levering ontvangen. Helaas ben ik behoorlijk teleurgesteld. Ten eerste is zowel in de product omschrijving, als in de Algemene Voorwaarden, niet duidelijk vermeld dat ik zelf nog honderden labels mag gaan snijden. Daarnaast is het label daardoor ook niet aan de rand afgewerkt, wat bij het losgesneden labeltje meteen al zorgt voor rafelen bij wrijving.

Ook is de bedrukking ontzettend vaag/wazig. Het ziet er uit of ik een “maak uw eigen label” set van de Hema door de printer heb gehaald. Zelfs het lettertype wat jullie zelf aanbieden in het tekstvlak is wazig, en het totaal ziet er amateuristisch uit. Niets “bijzonder en professioneel” aan dus. Dit kan ik echt niet gebruiken als visite kaartje voor mijn producten.

Aangezien de bestelling op veel vlakken niet voldoet aan de productomschrijving ontvang ik graag mijn geld retour en verneem ik graag of jullie willen dat ik de labels nog terug stuur of dat jullie die verzendkosten willen besparen.

In de bijlage een foto van het online voorbeeld en het ontvangen label.

Florence Schellinger
Burps and Bees

Wanneer ik mijn geld retour ontvang, want ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cottontrends over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door floortjah