Klacht: label nooit ontvangen en kon moeilijk klanten service bereiken

op 15 juni 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb pakket betaald maar label nooit ontvangen. ineens is mijn e mail niet meer goed….
hier mijn bewijs over betaling
SEPA iDEAL
IBAN: NL39RABO0301242844
BIC: RABONL2U
Naam: Ingenico
Omschrijving: 3055547508 0020001
290371211 Uw Kiala verzending 24
36545 Kiala
Kenmerk: 14-06-2016 11:03 002000
1290371211

Gewenste Oplossing:

zsm label ontvangen of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aronlubbers