Klacht: Laat maar voorkomen!

op 14 augustus 2016 over Bazuin en partners in de categorie Incassobureaus

Genoeg is genoeg, ik laat de zaak voorkomen, waarom? Er is voldoende bewijs dat Bazuin en Partners fouten maakt, zich bezig houdt met: stalken en dreigingen en bedragen willen innen die de logica ver voorbij gaan!
Ze blijven star en werken langs elkaar heen en zeker niet samen, ook niet met de opdrachtgever zelf.
De officieele brieven zeggen genoeg, dat is het bewijs , plus de verklaring van de opdrachtgever en helpende factoren.

Afsluiten dat dossier! Daarbij wil ik \\\\\\\\\\\\\\\"zwart op wit\\\\\\\\\\\\\\\" bewijs van Bazuin en Partners!!l™Dossiernummer:60228416.
Aanstaan maandag is er contact met de opdrachtgever(woningbouw Rijswijkwonen) er is al het één en ander besproken, hoe dit aan te pakken (probleem) en op te lossen en zo nodig voor te laten komen.
Alsnog, het openstaand bedrag was:€630,85 plus incassokosten:€94,63 plus B.T.W €19,87 = in totaal €745,35. Er is in totaal €800 euro gestort/overgemaakt aan Bazuin en Partners, en dus overduidelijk dat ik recht heb op teruggave.
Nu willen Bazuin en Partners even €145 innen met de daarbij horende dreiging, dit accepteer ik niet!
Nogmaals, oplossen die handel en daar wil ik bevestiging op papier zien!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bazuin en partners

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bazuin en partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr v/d Vorstenbosch