Klacht: Laaste aanmaning

op 15 augustus 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn zoon van 15 krijgt rekening van luxstyle. Niets besteld niets ontvangen. Maar wel gelijk een rekening met laatste aanmaning. Mijn zoon heeft daar ook nooit iets besteld.

Dat dit bedrijf de rekening ongedaan maakt en ons nooit meer lastig valt. Wij bestelken nooit online.
Dit bedrijf is al bekend bij de deense consumentenbond. Bij opgelicht, kassa en Radar. Ze zouden de boel oplichten en dat klopt dus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 augustus 2017 om 22:37 geantwoord

Beste mevrouw,
Naar aanleiding van bovenstaand schrijven inzake de bestelling, verzoeken wij u vriendelijk per email contact op te nemen met onze afdeling klantenservice, zodat wij u beter van dienst kunnen zijn. U kunt ons bereiken op dit e-mailadres: info@luxstyle.nl Vermeldt u in uw email alstublieft het nummer van uw bestelling LXNL6369022.

Heeft op 16 augustus 2017 om 00:02 geantwoord

Ze hebben totaal geen uitsluitsel gegeven. Ik ga aangifte van oplichting doen.

Alle klachten die gemeld zijn door fluimpje