Klacht: Laarzen zijn lek (worden niet slechts vochtig)

op 16 december 2012 over Van Bommel in de categorie Schoenenwinkels

Koop nw laarzen Blackstone € 260,00. Enkele malen gedragen, recent ook in sneeuw. Loop ca 500 mtr door Sneeuw volledig natte voorvoet. Terug naar Van Bommel Heren schoenmode Breda. Dame achter Bali. “mevrouw mijn laars lekt (je kon zien dat leer van laars droog was agv behandeling met onderh middel). Eh.. “Hebben wij die verkocht als waterdicht?”, wel mevrouw ik zou toch mogen verwachten dat wanneer ik enkele meters door sneeuw loop mijn voet in de laars droog blijft van binnen. Nee meneer, slechts rubber laarzen zijn waterdicht.

Mevrouw al mijn lederen schoenen houden mijn voeten droog als ik eenzelfde afstand loop door regen/sneeuw. Nee meneeer leren laarzen kunnen lekken en nat worden…. huhhh.. Er ontstaat onvriendelijke houding, komt nog iemand bij die uiteindelijk niet eens zijn naam wil zeggen.
Als dooddoener stelt men voor om schoenen op te sturen naar fabriek.
Teleurstellende houding van winkel (en merk )VAN BOMMEL SCHOENEN Brugstraat Breda. Een zaak waar ik als inwoner Breda met enige regelmaat schoenen koop. Wat een waardeloze service – erger nog de minachtende houding van type schooljuf die mij hielp -. Staat deze winkel nu voor het merk Van Bommel – die ik bij thuiskomst zelfs in kast blijk te hebben en die droog zijn bij nat weer -.
Slechts minachting door “verkoopster” die mij als regelmatige klant kan afschrijven.

Ik had een wat soepeler houding verwacht en niet als eerste reactie "hebben wij deze dan verkocht als waterdicht" Hoe dom, hoe onnozel kun je klanten van je afstoten. Snel antwoord van een a-commercieel type die waarschijnlijk met knellende schoenen haar werk dagelijks doet en wat tot uiting komt in gedrag naar haar - trouwe - klanten.

Ik was tevreden geweest met voorstel de laarzen in te nemen ter controle (snap ook wel dat iemand moet oordelen) als men dat op fatsoenlijke wijze had uitgelegd en voorgesteld. Lig niet echt wakker van lekkende laars. Laten we wel een echte schoenmaker naar kijken.

Alle klachten die gemeld zijn door RichB4822