Klacht: La place extra app

op 13 september 2018 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zeer tevreden over la place. Helaas kan ik al een tijdje de la place app niet meer gebruiken. Ineens moest ik me weer opnieuw aanmelden. Dit gaat alleen maar met een code die ik niet heb. Kunt u me hierbij helpen?

Vriendelijke groet Anita

Gewenste Oplossing:

Ik ben zeer tevreden over la place. Alleen helaas nu niet over de app!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Place

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over La Place nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 20 maart 2019 om 20:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Anita Huiberts,

Hartelijk dank voor uw bericht. Allereerst mijn excuses voor de late reactie op uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u problemen heeft met de La Place app. Ik raad u aan om het volgende te doen:
Verwijder de La Place app en download de meest recente software-versie van het besturingssysteem (bijv. iOS, Android).
Start de telefoon opnieuw op
Installeer de app nogmaals opnieuw

Ik hoop dat bovenstaande stappen het probleem zal oplossen.

Wij verwelkomen u graag binnenkort in een van onze vestigingen.

Met vriendelijke groet,
Danielle
Gastenservice La Place

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Huiberts