Klacht: L.S.

op 11 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Onlangs een kaartje weten te bemachtigen op vakantieveilingen.nl voor een indoor skydive.Ik wil echter graag 2 kaartjes maar dat tweede kaartje lijkt maar niet te willen lukken. De site vraagt plots mijn bod te bevestigen of geeft meldingen als niet ingelogd, te laat etc. Zojuist nog een poging gedaan. Hoogste bod was 12.- Omdat ik weet dat vooral in de laatste sec bedragen flink oplopen bied ik 10 sec voor tijd 23.-. Ik krijg een melding bod te laag, moet minimaal 31.- zijn. En vervolgens gaat het kaartje toch voor 12.- weg. Ik gun de winnaar het kaartje echt van harte maar mij bekruipt het gevoel dat de site meer kaartjes pp ( per ID/ per IP)voor in ieder geval deze activiteit niet wenselijk vindt.

weer lol in het bieden krijgen door mij het gevoel te geven dat elke nieuwe ronde weer nieuwe/ gelijke kansen biedt voor iedereen.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij hebben de desbetreffende veiling voor u nagekeken. Het eindbod op deze veiling is €32 geweest. Op het moment dat u €23 wilde bieden, was het bod al €30 waardoor u enkel met een bod van €31 of hoger kon blijven meebieden. De link van de desbetreffende veiling is in een privé bericht naar u toe gestuurd. Het kan zijn dat de tijd op uw computer niet synchroon loopt, waardoor de veiling eigenlijk al is afgelopen terwijl u computer aangeeft dat er nog tijd is. Wij raden u aan om de tijd op uw computer te synchroniseren met de internettijd en met de tijdzone op +1. Windows kan de tijd automatisch synchroniseren met een tijdserver zodat de juiste tijd nauwkeurig wordt weergegeven. Volg deze stappen om Internettijd in te schakelen: Klik op de weergegeven tijd in de taakbalk (rechtsonder in uw beeldscherm) en klik vervolgens op Instellingen voor datum en tijd wijzigen. Er wordt een venster met de datum en de tijd geopend. Klik op het tabblad Internettijd en vervolgens op Instellingen wijzigen. Als u wordt gevraagd om een Administrator-wachtwoord of bevestiging, typ het wachtwoord dan of geef de bevestiging. Controleer of ‘Klok met een internettijdserver synchroniseren’ is aangekruist. Klik op OK . Met vriendelijke groet, Lara – VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 12 januari 2014 om 12:57 geantwoord

Beste heer/mevrouw,
Er wordt een venster met de datum en de tijd geopend.
Klik op het tabblad Internettijd en vervolgens op Instellingen wijzigen.
Controleer of ‘Klok met een internettijdserver synchroniseren’ is aangekruist.
Klik op OK .
Lara – VakantieVeilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door geertje.p