Mijn Klacht:
mijn mail op een afpoeier reactie van kwikfit
Mijn voertuig werd geborgen met een electrische storing en ziet er ondertussen uit alsof hij een half jaar in oekraine heeft gestaan en is gewoon total loss.
Niet alleen dat maar toen ik hierachter kwam was de boel ook niet eens afgesloten. Dit laatste vind ik erg kwalijk en onverantwoord betreffende het waarborgen van de goederen en privacy uw klanten.
Sterker nog de interne communicatie van Kwikfit is zo slecht dat toen ik mobiliteitsgarantie belde die dag (inmiddels weken geleden) ik niet alleen moest uitleggen wie jullie verzekeraar is maar ik ook door een collega van u het juiste nummer kreeg die ik moest bellen terwijl ik op dat moment het betreffende nummer aan de lijn had.
Uw Belgische collega’s van Allianz zouden zorg dragen Indien Kwikfit de storing niet kon verhelpen, hem naar de Audi dealer te bergen, later op de dag ben ik nog gebeld Om dit te bevestigen.
Ik merk dat u dan ook geen idee heeft dat het filiaal al die tijd mijn sleutel heeft.
Uw reactie vind ik dan ook tekenend voor de miscommunicatie.
Bij deze wil ik u dan ook in kennis stellen dat ik Kwikfit bij deze verantwoordelijk stel voor de schade indien er geen passende oplossing komt, ik juridische stappen zal ondernemen.
Bijgevoegd foto’s van mijn vernielde onafgesloten auto.
Tevens bijgevoegd foto’s van de merkbeurt waarbij ik trouwens ook ben belazerd met zogenaamde nieuwe Bosch ruitenwissers die Wel op het factuur vermeld werden maar Pas vervangen zijn toen ik opmerkte dat dit niet het geval was.
Dit noemt men nalatigheid.
Gewenste Oplossing:
Als de schade herstelt is of ik een toereikend bedrag krijg zodat deze ellende en de berging naar een capabele garage kan laten uitvoeren