Mijn Klacht:
Hallo.
Ik wil klachten indienen over reparaties die aan mijn bus zijn uitgevoerd.
op 02-12-2020 bezocht ik Kwik Fit Amsterdam Noord 1032KS. Er waren twee problemen, de bus startte niet en er kwam een olielek uit de injectoren, ik vroeg ook om olie verversen, en een brandstoffilter, dat was wat ik zei moest worden vervangen.
Op dezelfde dag kreeg ik rond 12 uur een telefoontje van Manager Michel Appel die me vertelde dat de bus klaar zou zijn maar dat ik € 812 zou moeten betalen Ik vroeg of hij het olielek uit de injectoren had verwijderd en of de auto startte maar het zal ze wel schoonmaken en ik moet een tijdje rijden om te kijken of er nog steeds een olielek is.Maar ik stond erop dat ik voor dit probleem kwam en ik wil het verhelpen omdat ik al twee weken observaties heb gehad dat het probleem van daaruit is en dat de afdichtingen op de injectoren moeten worden vervangen om het lek te dichten, na mijn uitleg zei hij dat we het probleem zullen oplossen maar je moet € 812 betalen. Ik heb ingestemd om dit bedrag te betalen.Na betaling zag ik een factuur en vroeg of de problemen waren verholpen. Hij antwoordde dat de bus een nieuwe accu nodig had om te ontsteken en verwijderde het olielek uit de injectoren.
Een probleem met het starten van de bus is opgelost maar het lek uit de injectoren lukt niet.
Na een grondige controle van de factuur ontdekte ik veel onregelmatigheden die ik niet wilde omdat er geen behoefte aan was zoals het vervangen van Kleppendeksel pakking, luchtfilter, interieurfilter, en andere zaken die ik niet vermeldde maar zonder mijn wens waren gemaakt.
Toen ging ik zeggen dat het probleem met het lek uit de injectoren niet verholpen is, heb ik een van uw medewerkers gebeld en hem het probleem laten zien dat hij zag en mij Afspraak voor 15.12.2020 opgelost.
Dezelfde dag kreeg ik een telefoontje van de dienst en ze zeiden dat het probleem was opgelost.
Na ongeveer 3 dagen zag ik hetzelfde probleem en ging opnieuw, en ze deden Afspraak voor 22-12-2020.
Ik ging voor de derde keer naar de service en kreeg het meest onbeschofte antwoord van Michael Appel dat hij de benodigde onderdelen had besteld, maar dat ze niet waren aangekomen, en dat hij niet echt toezegde om het probleem op te lossen omdat het het beste is om naar een Hyundai-dealer te gaan.
Dat was de meest brutale verklaring van deze man.
Houdt u alstublieft rekening met dit probleem en tenslotte Kwik Fit om het huidige probleem op te lossen waarvoor hij zich heeft gecommitteerd en waarvoor ik heb betaald.
Ik heb besloten tot het uiterste te gaan, onder de rechtbank te gaan
van deze manager, maar ik moet je eerst waarschuwen en hopen dat het probleem wordt opgelost.
Met vriendelijke groet
S.H.Spasov
Gewenste Oplossing:
Ik had niet verwacht dat dergelijke onprofessioneel gedrag van deze service!!!
