Klacht: kwartaal prive

op 12 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw/meneer van Ingen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft via de website uw kwartaal privé niet te kunnen verzilveren.

Excuses voor dit ongemak.

Bedoelt u deze website?
https://abonnementen.telegraaf.nl/order/l/lander/1071P

Kunt u ons laten weten wat er precies gebeurd wanneer het misgaat?
U kunt ons ook bellen op 088 824 824 2 dan maken we het samen met u meteen in orde.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door kohennie